Messina

Parohia Sfântul Sfințit Mucenic Pangratie (09 iulie) / Parrocchia Sant’ Ieromartire Pancrazio, vescovo di Taormina (09 luglio)

Biserica: Chiesa Maria Santissima della Contemplazione, Via Fondelle e Canale 1, Messina

PROTOPOPIATUL SICILIA - MISIONAR

Preot Vasile Motfolea

mobil: +39  388 147 37 40

Se mai slujește și la:

*BARCELLONA POZZO DI GOTTO(Biserica: Chiesa di Gesù e Maria,Via Risorgimento, ultima duminică din lună, 09.30)

*GIARDINI NAXOS (Biserica: Chiesa San Pangrazio, via Pietragoliti 7, prima duminică din lună, 16.00)

*PATTI (Biserica: Chiesa San Antonio, via San Antonio Abate, a doua duminică din lună, 16.00)

contentmap_plugin

Rivista della Metropolia Ortodossa Romena dell'Europa Occidentale e Meridionale