Siracusa

Parohia Sfântul Apostol Pavel (29 iunie) şi Sfânta Muceniţă Lucia Fecioara (13 decembrie) / Parrocchia San Paolo Apostolo (29 giugno) e Santa Lucia Martire e Vergine (13 dicembre)
Biserica: Chiesa San Benedetto, Via Capodieci 18, Ortigia, 96100 Siracusa

PROTOPOPIATUL SICILIA - MISIONAR

Se mai slujește și la:

*FLORIDIA (Biserica: Chiesa Sant’Ana, Via Roma 54miercuri ora 16:00, Acatist  și Cateheză)

* PACHINO (Biserica: Chiesa Madre, Via Unita 8, duminică ora 16:00, Vecernie și Cateheză)

* AUGUSTA (Biserica: Centro Caritas, Via Augusta 4, Borgata, marți ora 17:00, Vecernie și Cateheză)

* PALAZZOLO (Biserica: Chiesa Annunziata, Via Annunziata, marți ora 17:00, Vecernie și Cateheză)

Pr. Răzvan Morgoci – preot slujitor

mobil: +39 373 338 42 86;